BLOGOWE PODSUMOWANIE 2019

25.12.2018 roku zaczęłam przygodę z blogiem od wpisu „Podróżnicze podsumowanie 2018”.

Dziś z dumą piszę kolejny post podsumowujący ROK, tym razem rok działalności związanej z blogiem! <3

Zaczynamy!

Podróże po świecie:
  • UK – Londyn
  • MALTA
  • USA – Death Vallley, Sequoia, Yosemite, San Fransisco, San Diego, Los Angeles, Hawaje
  • WŁOCHY – Sardynia – to do!

Podróże po Polsce:

• Warszawa
  • Kraków
  • Gdańsk
  • Katowice
Inne osiągnięcia:

STYCZEŃ

PIERWSZA PRELEKCJA

Rok zaczęłam od przygotowań do mojego debiutanckiego i jak do tej pory największego wystąpienia z moją prelekcją „Galopem do USA” na Festiwalu Śladami Marzeń w Poznaniu.

Tak się stresowałam tym wystąpieniem, że zorganizowałam sobie próbę generalną w kawiarni w Kaliszu 😂 żeby potem nie stresować się w lutym 😀

TARGI CAMP AMERICA  w Krakowie

26 stycznia jak co roku od 4 lat pojechałam na targi Camp America w Krakowie, gdzie razem z Maćkiem, Olą i Łukaszem przeprowadziliśmy pierwszego LIVE na INSTAGRAMIE dla obserwatorów z @campamericapl, pomogliśmy aplikantom zdobyć placement i jak zwykle świetnie się bawiliśmy w rodzinnym gronie Camp America <3

Do tego na targach poznałam nową ekipę pracowników Camp Tapawingo, z którymi miałam spędzić super wakacje (i tak było!)

31 stycznia  – WYWIAD W RADIO METEOR PONZAŃ

Udałam się wraz z Olą do RADIA METEOR na swój pierwszy ever wywiad! 😀

LUTY

PRELEKCJA NA FESTIWALU ŚLADAMI MARZEŃ W POZNANIU

1-3 lutego to zdecydowanie jeden z ważniejszych i bardziej pamiętnych dla mnie weekendów!

Przez cały okres trwania Festiwalu Śladami Marzeń stałam z Olą i Agatą na stoisku Camp America i AuPair in America, a 3 lutego weszłam na sceną i wygłosiłam prelekcję przed 500 osobową publicznością!

Wtedy poczułam, że wystpienia publiczne to jest zdecydowanie mój konik! Poczułam się jak ryba w wodzie i wygłosiłam po raz drugi prelekcję „Galopem do USA”.

W ten dzień wszyscy najbliżsi mega mnie wspierali (rodzicie wpadli przed prelekcją – nie kazałam im zostawać haha, jak zawsze byli ze mną moja kuzyneczka Anusia, Mejs, Karo, mój największy fan Rob 😀 Ewa F, i kilka innych osób dzięki, którym czułam się dużo pewniej tego ważnego dnia :))

W ten dzień poznałam również pierwsze osoby z blogosfery i tak zaczęło się podróżnuczy networking, który trwał przez cały rok <3

TARGI CAMP AMERICA WARSZAWA

24 lutego pojechałam na kolejne targi Camp America! Tym razem do Warszawy, gdzie znowu prowadziliśmy LIVE, wzięliśmy udział w uroczystej kolacji z dyrektorami campów, a ja przy okazji spędziłam czas z moją campową przyjaciółką Agni 🙂

ILE NA PRAWDĘ KOSZTUJE ROADTRIP PO USA?

Na koniec lutego nagrałyśmy z Anią filmik po Roadtripie w USA, który jest najczęściej wyświetlanym filmem na moim kanale! <3

MARZEC

PODRÓŻNICZY NETWORKING

To był zdecydowanie zaskakujący miesiąc obfitujący w nowe zjanomości!

2 marca wybrałam się na spotkanie „Blogujących prodróżników z Poznania” zorganizowanych przez Łukasza i Kasię z www.gdziesloncedlanaswschodzi.pl, którzy stali się najbliższymi mi jak do tej pory znajomkami podróżnikami <3 Oprócz nich poznałam też dziewczyny z @letithappen, Dawida z @siodmywswiecie i Angelikę i Tomka z @been_there

WYCIECZKA DO LONDYNU

15 marca udałam się z Karo na naszą coroczną mini wyprawę – tym razem odwiedziłyśmy naszego kolegę Andiego w Londynie! I tym sposobem spełniłam jedno ze swoich pierwszy podróżniczych marzeń ever!

SPOTKANIE Z MENTORAMI W REALU

25 marca udałam się na Dni Turystyki w Poznaniu, aby posłuchać prelekcji Łukasza i Kasi o Kubie i tam spotkałam się po raz pierwszy na żywo z Olą i Karolem z Busem Przez Świat , których „znałam” z kursu online Zawodowy Podróżnik, dzięki , któremu założyłam bloga!

Ola i Karol byli jak zwykle bardzo mili i powiedzieli, że na żywo wyglądam tak samo jak na zdjęciach z Internetu, co było mega miłe 😀 Potem udaliśmy się na integracyjne piwo z różnymi podróżnikami! I tym sposobem poznawałam co raz to nowych super ludzi! <3 wtedy poznałam między innymi Asię z www.asiabymatejko.pl <3

KWIECIEŃ

NOWA WIZA

Zwiastował już pomału wakacje i kolejny wyjazd do USA! Ponieważ 9 kwietnia udałam się do Warszawy po moją 5 już wizę <3

DARMOWA CHECKLISTA DO PAKOWANIA NA CAMP!

Pod koniec miesiąca pracowałam natomiast nad swoim pierwszym blogowym „freebie” czyli CAMP PACKING LIST!, która była uzupełnieniem mojego filmiku z zeszłego roku na temat pakowania na camp!

LISTĘ POBRAŁO AŻ 540 OSÓB!

POBIERZ CHECKLISTĘ

MAJ

MAJÓWKA ZA GRANICĄ

Na majówkę wybrałam się na Maltę i bawiłam się w Instagramerkę szukając znanych mi z insta miejscówek. 🙂

PIERWSZY EVENT JAKO TRIPS ON ME

Natomiast 11 maja, tuż po tej wycieczce wróciłam do Poznania na pierwszy event branżowy Infuencer Live Festiwal, gdzie miałam okazję posłuchać prelekcji równych ciekawych ludzi z internetu i pobyć trochę z moimi podróżniczymi ziomkami 🙂

PRELEKCJA NA FESTIWALU PODRÓŻNICY W BYDGOSZCZY

18 maja pojechałam na zaproszenie cudownej Maliwny!!! (kocham Cię kobieto!) na festiwal „Podróżnicy” w Bydgoszczy gdzie miałam przyjemność występować na scenie obok takich nazwisk jak Kamila Kielar czy Przemysław Kosakowskii.

Ja i cudowna organizatorka Maliwna <3 <3 <3

Spotkałam też kolejnych ciekawych ludzi między innymi Michała z www.podrozintuicyjna.pl i po raz kolejny Marka z www.marekkramarczyk.pl

PIERWSZY WYSTĘP W TELEWIZJI!

24 maja, mimo że mój lot do USA zbliżał się wielkimi krokami nie zwalniałam tempa! I tego dnia udzieliłam wywiadu do programu „Pokaż nam Świat” Jakuba Porady dla Tvn 24 BiS.

CZERWIEC – LIPIEC – SIERPIEŃ

CZWARTE LATO NA CAMPIE W STANACH ZJEDNOCZONYCH

10 czerwca wyleciałam na swoją kolejną przygodę na Campie Tapawingo!

NOWE WYZWANIE – VLOGI Z USA!

Tego dnia zaczęłam nagrywać swoją pierwszą w życiu serię Vlogów! <3 Najpierw z życia na campie, a potem z podróży po USA <3

Wszystkie cudowne, letnie miesiące spędziłam w moich ukochanych Stanach <3 Najpierw na campie z niezastąpioną Polish Family <3 a potem z równymi ekipami w miesięcznej podróży!

WYCIECZKA DO RAJU

W tym roku najbardziej zapadły mi w pamięć Hawaje, które zwiedziłyśmy w 8 osobowej ekipie naszymi dwoma wielkimi samochodami 😀

WRZESIEŃ

POWRÓT DO POZNANIA <3

Początek września spędziłam jeszcze w USA, a po powrocie 14 września rozpoczęła się akcja przeprowadzka do Poznania.

Po ogarnięciu mieszkania, spotykałam się ze znajomymi, opowiadałam o USA i przygotowywałam się do kolejnych działań!

PAŹDZIERNIK

ZAKŁADAM GRUPĘ PODRÓŻNICZĄ NA FACEBOOKU

Sama szukając inspiracji do podróży często czytam wpisy na grupach na fejsie. Postanowiłam swtorzyć moją bazę inspiracji i informacji dla osób, które wybierają się do USA, tworzoną przez osoby, które już w USA były! 🙂

Do tej pory do grupy dołączyło ponad 530 osób! ZAPRASZAM!

MOJA GRUPA NA FACEBOOKU

WYGRANA W KONKURSIE FOTO

18 października otrzymałam nagrodę w konkursie Dental Care za zrobienie zdjęcia najdalej od Kalisza (mojego rodzinnego miasta!)

PRELEKCJA W ZACNYM GRONIE

Następnego dnia, pojechałam wygłosić swoją przedostatnią prelekcję na największych targach podróżniczych w Polsce – World Travel Show, gdzie znowu miałam okazję spotkać wielu ludzi z Internetu i spędzić miło czas na pogawędkach i wspólnych śmieszkach <3 Udało mi się też poznać Martynę Wojciechowską 🙂

LISTOPAD

Ten miesiąc przeleciał mi na szukaniu pracy i rozkminianiu życia (spoko nadal nic konkretnego nie zadecydowałam)

INSPIRUJĄCE SPOTKANIA

Do tego spotykałam się z przyjaciółmi i z osobami zainteresowanymi równymi programami wymian studenckich, a przy okazji, zupełnie przypadkowo znalazłam się na evencie dla Kobiet organizowanym przez Wysokie Obcasy gdzie po raz kolejny spotkałam Martynę Wojciechowską, co zmotywowało mnie do konkretnych przemyśleń na temat mojej działalności blogowej i okołoblogowej (efekty tych przemyśleń w przyszłości :D).

ZAPROSZENIE NA FESTIWAL KOBIET INTERNETU W GDAŃSKU

24 listopada udałam się na ostatni w tym roku event branżowy, który był dla mnie dużym wyróżnieniem, ponieważ zostałam na niego zaproszona jako jedna ze starannie wybranych 1000 uczestniczek (zgłoszeń było ponad 2000!). Podczas eventu większość czasu spędziłam w strefie Joanny Banaszewskiej z Instaacademy oraz na prekelcjach niezwykłych kobiet kobiet Takich jak Kamila Rowinska, Ola Budzyńska czy Małgorzata Korzuchowska.

Kasia – Odkrywając Amerykę

Poznałam także koleżankę po fachu 😀 czyli Kasię z www.odrywajacameryke.pl, z którą po festiwalu spędziłyśmy kilka godzin na rozmowach w pociągu do domu.

Będąc w Gdańsku odwiedziłam, również moją kolejną campową znajomą i poszłam na pierwszy w tym roku jarmark Bozonarodzeniowy.

GRUDZIEŃ

OSTATNIA PRELEKCJA W ROKU

Ostatni miesiąc w roku rozpoczęłam od ostatniej prelekcji w sezonie 2019, którą wygłosiłam na WSB w Chorzowie na zaproszenie Berni <3

Super mówiło mi się do studentów, którzy mają jeszcze możliwość udziału w programach studenckich! Mam nadzieję, że zainspirowałam ich nieco do działania!

PODRÓŻNICZA WIGILIA

13 grudnia spotkałam się ziomeczkami podróżnikami z Poznania na naszej kamerlanej Wigilli, gdzie znów poznałam kilka wspaniałych podróżników m.in. Tourtles, Podróżniczo, Podróże w Bamboszach, A kind of Adventure , z którymi wspólnie rozpoczniemy rok 2020 CHARYTATYWNIE i podróżniczo! Organizując PRELEKCJE podróżnicze, z których dochód przekażemy na chorą Julkę i Aleksa <3

NASZ CHARYTATYWNY EVENT 7 STYCZNIA 2020 POZNAŃ

KONIEC ROKU W KALISZU I…

Dziś 25.12 siedzę sobie w domu w Kaliszu, objedzona ciastem w moim Kaliski pokoju. Zaraz wybierzemy się na obiad do babci, a wieczorem pooglądamy filmy w rodzinnym gronie.

Jednak jeśli myślicie, że to już koniec wrażeń w 2019 to się mylicie! 😀

30.12 wyjeżdżam na sylwestra na Sardynię z moją Hawajską ekipą! Także mam nadzieję, że fakt zakończenia i rozpoczęcia będzie zwiastował tylko jeszcze więcej podróży w 2020 roku!

I tak właśnie prezentują się moje dokonania w odchodzącym 2019 roku!

DUŻA CZĘŚĆ KONKRETNIEJSZYCH RELACJI ZNAJDUJE SIĘ NA MOIM INSTAGRAMIE

Dla mnie ten rok był pełen ciekawych spotkań, samorozwoju i spełniania marzeń <3

Jestem wdzięczna za każde z tych wydarzeń i mam nadzieję, że tymi działaniami dostarczyłam Wam inspiracji/ śmiechu/ wiedzy/ pozytywnej enegrii/motywacji czy czegokolwiek innego 🙂

Jeżeli byliście ze mną przez ten rok – zostawcie po sobie ślad w komentarzach! <3 i dajcie mi znać co ciekawego razem ( na żywo lub w Internetach :D) zrobiliśmy w tym roku! <3 M